Header Ads

English? Of course!


Det är dags för Fixa Din Blogspot att ta steget ut i det okända, ut till den internationella marknaden! Sen ett par veckor tillbaka har jag börjat översätta våra inlägg här på en ny sajt, World of Blogger.
Om någon månad räknar jag med att kunna öppna den här sajten officiellt, wow!

Nu söker jag dig som vill vara med och hjälpa mig skapa ett community för andra bloggare runt om i världen. Jag står för samma "lätta att förstå och följa- instruktioner" som Fixabloggen alltid stått för. Din roll skulle bli att hantera vårt community, vårt forum. Vårt mål är att nå alla tjejer runt om i världen som bloggar och hjälpa dem att bli så bra de bara kan på det de gör!

Vill du vara med? Kontakta mig då via annelifyhr@gmail.com

No comments

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------