Header Ads

4 helt nya designmallar


Upptäck Bloggers 4 helt nya responsiva designmallar!


Under natten har Blogger lagt till nya teman, du kan välja på allt som allt 20 versioner!

De nya designmallarna är alla moderna responsiva teman, vilket betyder att de anpassar sig efter vilken slags skärm din läsare använder - dator, surfplatta eller mobiltelefon. Din blogg ser alltid lika bra ut och du behöver inte välja ett speciellt mobiltema. 

Är du sugen pÃ¥ att prova de nya mallarna? Börja pÃ¥ en testblogg sÃ¥ att du inte Ã¥ngrar dig när du byter mall pÃ¥ din ordinarie blogg och som alltid - ta en backup av din gamla mall innan du gÃ¥r vidare och byter. 





Som med de äldre mallarna kan du ändra alla element i Malldesignern, färger, teckensnitt etc, men de har också lagt till en ny funktion enbart för dessa nya teman. En möjlighet att redigera gadgets, till och med ditt cookies-meddelande kan du specialanpassa här. Kika in och se vad som är nytt!


Så här ser de nya mallarna ut


Contempo


Soho


Emporio


Notable


Bilderna är länkade till Bloggers egna exempelbloggar, här kan du se hur de ser ut med lite text, bilder och etiketter. Kika gärna!

Bestämmer du dig för att byta till en av dessa nya designer får du gärna länka till din blogg här nere i kommentarerna så kan vi andra titta in och se hur fint du fått det.



6 comments:

  1. Spännande! Jag testade lite men fick inte till det i min laptop allt var gigantiskt stort!
    Får se om jag lyckas ifall jag gör ett nytt försök hihi

    ReplyDelete
  2. Haha, ja de är lite annorlunda, de nya mallarna... Det krävs kanske lite anpassning och det vi redan har är ju rätt bra det också ;-) Det är roligt att leka lite i alla fall!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi Jaa men allt är nog inte klart för bredderna går inte ändra - Än!
      Ja,ja ...Jag testar vidare ;)

      Delete
    2. Nej, mallarna är responsiva, de ändras alltså efter vilken vidd man har på den skärm man tittar på bloggen med. Bredderna kommer vi inte att kunna ändra i Malldesignern, det alternativet finns inte på bloggar med flytande vidd. Bara de med fast vidd ;-)
      Kram ❤

      Delete
  3. Jag testar & testar fått till lite som jag vill hihi men lyckas inte med allt - Var så fräck att jag mailade dig vännen/Kram

    ReplyDelete

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------